🎯 Jesteśmy po szkoleniu pt. „𝑷𝒓𝒂𝒄𝒂 𝒛 𝒕𝒓𝒖𝒅𝒏𝒚𝒎 𝒌𝒍𝒊𝒆𝒏𝒕𝒆𝒎 – 𝒋𝒂𝒌 𝒐𝒑𝒂𝒏𝒐𝒘𝒂𝒄́ 𝒔𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆 𝒊 𝒔𝒚𝒕𝒖𝒂𝒄𝒋𝒆̨?”
I… wow – to było naprawdę intensywne i wartościowe spotkanie! 🙌
👥 𝐋𝐢𝐜𝐳𝐧𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐧𝐨 𝐮𝐜𝐳𝐞𝐬𝐭𝐧𝐢𝐤𝐨́𝐰 – przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów – wzięło udział w spotkaniu, które na długo zostanie w pamięci.
🧠 Wnioski? Sporo. I ważne.
🔹 𝐎𝐝𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥𝐧𝐨𝐬́𝐜́ 𝐳𝐚 𝐬𝐲𝐭𝐮𝐚𝐜𝐣𝐞̨ 𝐳𝐚𝐜𝐳𝐲𝐧𝐚 𝐬𝐢𝐞̨ 𝐨𝐝 𝐧𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐦𝐲𝐜𝐡 – to jeden z mocnych akcentów, który wybrzmiał nie raz. Nie jesteśmy w stanie zmienić drugiej osoby, ale możemy zarządzać sobą.
🔹 𝐓𝐲𝐥𝐤𝐨 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐨́𝐣 𝐧𝐚𝐬 𝐮𝐫𝐚𝐭𝐮𝐣𝐞 – czyli jak nie dać się sprowokować, nawet w trudnej, emocjonalnej rozmowie. Panowanie nad sobą to nie słabość – to siła.
🔹 𝐙 𝐞𝐦𝐨𝐜𝐣𝐢 𝐧𝐚 𝐟𝐚𝐤𝐭𝐲 – emocje są naturalne, ale kiedy wchodzą do rozmowy na pełnej, bardzo trudno o sensowny dialog. Dlatego kluczowe jest, by w sytuacji napięcia wracać do faktów. To one tworzą fundament komunikacji.
🔹 𝐉𝐚𝐤𝐢𝐦 𝐤𝐨𝐬𝐳𝐭𝐞𝐦? – świetne pytanie, które warto sobie zadawać. Czy wygranie tej jednej rozmowy za wszelką cenę naprawdę się opłaca? Jakie są długofalowe skutki takiego podejścia – dla relacji, dla firmy, dla nas samych?
🎤 𝐓𝐫𝐞𝐧𝐞𝐫 Damian Rozmarynowski – Odkrywamy Mocne Strony Zespołów Mocniwpracy.pl – Odkrywamy mocne strony zespołów w świetny sposób przeprowadził nas przez świat mechanizmów emocjonalnych, technik komunikacji i realnych case’ów z życia wziętych. Było konkretnie, merytorycznie, momentami zabawnie – ale zawsze na temat. 𝐃 𝐙 𝐈 𝐄̨ 𝐊 𝐔 𝐉 𝐄 𝐌 𝐘 𝐃 𝐀 𝐌 𝐈 𝐀 𝐍 🤝
📌 𝐔𝐜𝐳𝐞𝐬𝐭𝐧𝐢𝐜𝐲 𝐰𝐲𝐧𝐢𝐞𝐬́𝐥𝐢:
✅ praktyczne narzędzia do pracy z „trudnym klientem”,
✅ większą świadomość własnych reakcji,
✅ i… refleksję, że czasem największe wyzwania zaczynają się nie na zewnątrz, a w nas samych.
𝐃𝐳𝐢𝐞̨𝐤𝐮𝐣𝐞𝐦𝐲 wszystkim za aktywność, pytania, otwartość i uśmiech – to była naprawdę świetna energia! 🌟
Do zobaczenia na kolejnych spotkaniach organizowanych przez naszą Izba Gospodarcza Północnej Wielkopolski w Nadnotecki Instytut UAM w Pile