Przed nami kolejne szkolenie w Izbie Gospodarczej Północnej Wielkopolski, w tematach:
SUKCESJA dla właścicieli firm – czym jest i jakie daje nam możliwości. Praktyczne rozwiązania prawno-podatkowo-finansowo-psychologiczne. Na podstawie casusów prawdziwych dla 30-to, 40-to, 50-cio i pow. 60-latków, Bartłomiej Krukowski E-Sukcesja;
Fundacja Rodzinna – sposób na ochronę biznesu na pokolenia czy narzędzie do zmniejszenia obciążeń podatkowych? Czym jest, dla kogo i jak praktycznie TO „ugryźć”, Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Tojza
Ekspertami, którzy poprowadzą nasze szkolenie będą:
Mecenas Tomasz Tojza – radca prawny z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych. Otacza opieką swoich Klientów, chroniąc ich swoim doradztwem przed codziennymi prawnymi „przygodami”. Specjalność: prawo spółek we wszystkich jego aspektach. Z „dziką pasją” podchodzi do zagadnień związanych z tworzeniem, reorganizacją i optymalizacją form prowadzenia działalności gospodarczej, a w tych działaniach jego celem jest wypracowanie formuły jak najbardziej korzystnej finansowo i podatkowo dla Klienta. Spogląda w przyszłość rozwijając swoje kompetencje i usługi w zakresie prawa nowych technologii oraz prawa nieuczciwej konkurencji w obrocie gospodarczym
oraz
Bartłomiej Krukowski – od kilkunastu lat doradza właścicielom firm, jak bezpiecznie, według indywidualnych możliwości wprowadzić na wielu etapach zabezpieczenie majątku prywatnego i firmowego oraz układa tzw. Indywidualny Plan Asekuracji majątku. To unikatowe rozwiązanie na polskim rynku. Zawiera przede wszystkim „spis aktywów i pasywów majątku przedsiębiorcy” oraz plan dystrybucji majątku na wypadek śmierci a dla przyszłych spadkobierców – arcyważną pomoc pośmiertną. Praca z Bartłomiejem Krukowskim jest gwarancją dyskrecji. Nie ocenia a wręcz na chwilę „wchodzi” w Twoją sytuację, aby z tej perspektywy znaleźć pożądane rozwiązanie.
Termin: 7 maja (wtorek)
Godzina: 13:00-15:00
Miejsce: Nadnotecki Instytut UAM w Pile, ul. Kołobrzeska 15
Koszt: bezpłatne szkolenie
Zgłoszenia przyjmujemy do 06 maja br.
Rejestrujemy się poprzez link:
https://forms.office.com/e/dZjJkeisRW