Cel projektu

  • Wprowadzenie jednolitego programu rabatowego.
  • Program rabatowy to pakiet zniżek, upustów oraz innego rodzaju preferencji na usługi i towary oferowane przez Partnerów, którzy do niego przystąpili.
  • Badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że ponad 50%Polaków bierze udzaił w choć jednym programie lojalnościowym lub posiada kartę stałego klienta.
  • Jednocześnie te same badania wykazały, że jest to jedna z najtańszych form reklamy i budowania wizerunku, postrzegana przez blisko 80% uczestników w sposób bardzo pozytywny lub pozytywny.

 

Obszar działania

  • Północna Wielkopolska oraz tereny leżące w jej sąsiedztwie (np. Wałcz).
  • W przypadku Partnerów działających nie tylko na obszarze Północnej Wielkopolski, program może obowiązywać we wszystkich oddziałach ich firmy.

 

Jednostki zaproszone do projektu

  • Członkowie Izby Gospodrczej Północnej Wielkopolski
  • Każdy Członek IGPW może dobrowolnie wstąpić jak i wystąpić z projektu w każdym momencie.
  • Każdy Partner projektu sam ustala jakie profity będę posiadali jego Klienci – posiadacze kart rabatowych.

Razem możemy więcej !

 

Beneficjenci

  • Założeniem projektu jest dotarcie do jak największej ilości osób – klientów.
  • Początkowo zachęcamy do rozprowadzania kart rabatowych pośród pracowników firm i instytucji, które przystąpiły do projektu.
  • Docelowo kartę rabatową będzie można nabyć w każdym punkcie handlowym lub obsługi klienta u każdego z Partnerów projektu.

 

Elementy składowe projektu

Karta rabatowa – karty rabatowe będą numerowane. W zależności od konsultacji i w zależności od omówionej funkcjonalności można wprowadzić:

  • logo firmy
  • kod kresowy
  • pasek magnetyczny
  • miejsce na podpis

Materiały informacyjno-promocyjne:

  • strona www
  • ulotki oraz stojak na ulotki z logo projektu
  • naklejki na szybę, ladę, półkę itp.
  • grafiki i banery elektroniczne na stronę WWW, Facebooka, pocztę mailową (stopka), publikacje drukowane
  • katalog informacyjny (opcjonalnie)
  • roll-up i inne nośniki informacji (opcjonalnie)

 

Koszty przystąpienia do projektu

Przystępując do projektu, każdy uczestnik deklaruje ilość kart, którą chce nabyć dla swoich pracowników i klientów.

Przygotowaliśmy symulację w dwóch wariantach. Podano przybliżony koszt przystąpienia, cenę zakupu kart oraz roczne koszty obsługi projektu:

  40 firm
1000 kart
80 firm
3000 kart
przystąpienie 179,00 netto 149,00 netto
koszt zakupu 1 karty 1,55 netto 0,89 netto
opłata roczna 79,00 netto 69,00 netto

 

Elementy składowe pakietu startowego

  • Strona WWW – na stronie każdy partner będzie mógł umieścić swoje logo, dane teleadresowe, ofertę informację rabatową oraz link do swojej strony
  • naklejki na drzwi wejściowe, szyby, ladę itp. w ilości 14 sztuk (różne wymiary, naklejki białe i przeźroczyste) z logo projektu, logo IGPW oraz Partnera
  • 100 sztuk ulotek informacyjnych oraz stojak na ulotki:
    na pierwszej stronie logo projektu oraz logo IGPW. Na stojaku dodatkowo logo partnera oraz informacja na jakie profity może liczyć klient. Na drugiej stronie adresy wszystkich partnerów. Aktualna ulotka drukowana będzie co 3 miesiące.
  • Pliki graficzne do pobrania i umieszczenia na stronie www, w mailach, facebooku oraz materiałach drukowanych każdego z partnerów.
  • Obsługa projektu przez biuro IGPW.

 

Elementy składowe opłaty rocznej

  • Strona www – aktualizacja danych, utrzymane i administracja strony.
  • Co trzy miesiące 100 aktualnych ulotek informacyjnych.
  • Raz w roku możliwość zmiany danych w plikach graficznych (logo partnera, dane teleadresowe itp.)
  • Obsługa projektu przez biuro IGPW

 

Elementy opcjonalne

  • Dodatkowy pakiet ulotek – 6,50 zł netto za 100 sztuk
  • Dodatkowy pakiet naklejek na drzwi wejściowe, szyby, ladę itp. – 9,00 zł netto
  • wersja z logo Partnera – 29,00 zł netto
  • Roll-up zgodny ze wzorem dla projektu (z logo projektu, logo IGPW, logo Partnera oraz danymi o rabatach u Partnera) – 179,00 zł netto
  • Katalog z informacjami o projekcie i danymi teleadresowymi i ofertą Partnerów. Dodatkowo katalog może być informatorem IGPW i być wydawany co roku – cena uzależniona od nakładu.
  • Symulacja kosztów 1 egzemplarza (opracowanie i druk – format A5, 32 strony) dla różnych nakładów
500 sztuk 4,89 netto
1000 sztuk 2,79 netto
2000 sztuk 1,89 netto

 

Karty rabatowe

Karty wykonane techniką offsetową na plastikowym podłożu, z zadrukiem dwustronnym pełnokolorowym. Mówiąc w skrócie – identyczne z kartami płatniczymi i kredytowymi.

W standardzie przyjęto, że karty będą dla wszystkich uczestników identyczne, jedynym elementem zmiennym będzie numeracja.

Przy łącznym zamówieniu 5000 kart, koszt zakupu 1 karty dla partnera

0,69 netto

Na życzenie Partnera przygotowana zostanie oferta na karty indywidualne – np. z logo firmy, danymi personalnymi, kodem kreskowym, embossingiem, hotstampingiem itd.

 

Dlaczego warto?

  • jedna z najtańszych form promocji marki Partnera
  • budowa lojalności wśród klientów
  • doskonałe narzędzie dotarcia do nowego klienta
  • wymuszenie dobrowolnego pozostawiania środków na rynku lokalnym
  • utożsamianie się mieszkańców Północnej Wielkopolski z regionem
  • budowanie wizerunku IGPW