Szanowni Pracodawcy i Pracownicy,
z przyjemnością informujemy, że możemy spełnić Wasze oczekiwania, serdecznie zapraszając na kolejny wyjątkowy warsztat szkoleniowy, które specjalnie dla nas poprowadzi:
Tomasz Kolasiński
dynamiczny, dojrzały specjalista w dziedzinie aktywnej sprzedaży. Pracował jako handlowiec, menedżer sprzedaży dyrektor handlowy w branżach elektroniki użytkowej oraz elektryczno – budowlanej.
Może się poszczycić prowadzeniem szkoleń z certyfikowanego systemu sprzedaży SONaR by Certes – współtwórca tego modelu sprzedaży. Jego misją jest wspierać handlowców w rozwoju zawodowym.
Zdolny menedżer posiadający umiejętności w zakresie zarządzania personelem, prowadzący szkolenia dla handlowców, sprzedawców, telemarketerów oraz uczestniczący w planowaniu rozwoju zawodowego kadry kierowniczej. Na salach szkoleniowych spędził ponad 1700 dni szkoleniowych, z jego doświadczenia korzystali pracownicy Ambra, Castorama, Ciech, mBank, T-Mobile, Volvo, General Electric. Absolwent studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego – Podyplomowe Studium Socjologii Stosowanej w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Łódzkim – wydział Zarządzania.
Temat: Budowanie marki osobistej i pozyskiwanie klientów przez LinkedIn
Termin: 5 czerwca
Godzina: 9:00-15:00
Miejsce: Nadnotecki Instytut UAM w Pile, ul. Kołobrzeska 15
Koszt:
Dla Członków IGPW 199 brutto /os.
Dla niezrzeszonych 349 zł brutto/os.
Rejestrujemy się poprzez link:
https://forms.office.com/e/2FrBcq2ehc
CELE SZKOLENIA
W aspekcie budowania marki osobistej i efektywnego pozyskiwania Klientów i sprzedaży na LinkedIn:
- Jak efektywnie zaplanować pracę i aktywność na LinkedIn;
- Personal branding na LinkedIn – na czym to polega i jakie działania są najbardziej skuteczne, aby budować markę profesjonalisty w danej dziedzinie?;
- Jak zbudować spójną strategię działań na LinkedIn? Co warto wziąć pod uwagę?;
- Dlaczego profil indywidualny jest ważny i jakie sekcje w tym profilu muszą być wypełnione, aby algorytm Linkedin nas promował w pewnych kręgach?;
- Od czego zacząć pozyskiwanie Klientów na LinkedIn? Jak dążyć do budowania relacji biznesowych i sprzedaży – bez nachalnych komunikatów sprzedażowych;
- Ukazanie na konkretnych przykładach osób i firm z różnych branż, że na LinkedIn buduje się rozpoznawalność oraz się sprzedaje i przynosi to wymierne efekty w zleceniach /nowych Klientach.
W tym na działaniach trenera prowadzącego;
- Jak tworzyć posty / wpisy na LinkedIn, które będą angażowały potencjalnych Klientów do komentowania, a tym samym stwarzały możliwość pozyskania nowych kontaktów?;
- Jak zwiększyć efektywność docierania do osób decyzyjnych na portalu?;
- Kiedy zapraszać nowe kontakty / osoby do swojej sieci? Po co to robić? Jak to robić? Co dalej po wysłaniu zaproszenia?;
- Budowanie w postach przekazu „jestem ekspertem w swojej branży, który dzieli się wiedzą”. Jak uaktywnić w dyskusjach pod postami / artykułami potencjalnych Klientów?;
- Konsekwencja w działaniach na LinkedIn – co robić systematycznie i do skutku –zamierzonego celu, a jakie aktywności wdrażać na dany okres czasu i sprawdzać ich przełożenie na postawione uprzednio cele?.
Warsztat szkoleniowy składać się będzie w 40% z zajęć praktycznych i w 60% z części teoretycznej, który pozwoli Uczestnikom na nauczenie się:
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Strategia działania na LinkedIn
- Co chcę osiągnąć poprzez działania na LinkedIn?;
- Jak to zrobić najskuteczniej?;
- Systematyczność – stwórz swój plan na 6 miesięcy, albo działaj w systemem 20×2/30/2;
- Budowanie wizerunku eksperta w branży – tworzenie postów / artykułów. Jak to robić, aby angażować innych w komentowanie? Jak dzięki temu pozyskiwać kontakty do nowych Klientów / osób, które mogą być Twoimi ambasadorami u Klienta?;
- Treść wpisu – jak tworzyć angażujące treści oparte o branżę / doświadczenie fachowe?;
→ Konstrukcja formy do 1300 / 3000 znaków,
→ Jak wpleść do treści element emocji?,
→ Treści sfokusowane na zasięgi, a na merytorykę – kiedy które publikować?,
→ Jakie linki załączać do wpisów i po co?,
- Jak konstruować komunikat na priv do konkretnych osób / potencjalnych Klientów?
- Profil osobisty na LinkedIn
- Mój profil na LinkedIn – jak go uzupełnić i co musi się w nim pojawić?;
- Profil indywidualny, a konto firmowe. Jak połączyć działania w ramach jednej firmy?;
- Zdefiniowanie kogo powinienem zapraszać do swojej sieci kontaktów – decydenci, osoby, które mogą doprowadzić mnie do decydentów po stronie Klienta;
- Zapraszanie potencjalnych Klientów do swojej sieci na LinkedIn. Jak to robić skutecznie?;
- Jak komentować posty innych osób, aby wchodzić w relacje biznesowe?;
- Jak połączyć działania z profilu osobistego z działaniami z profilu firmowego?
- Działania o charakterze sprzedażowym na LinkedIn
- Skuteczny social selling na LinkedIn;
- Wychodzenie z inicjatywą w wiadomościach prywatnych do potencjalnych Klientów;
- Jak konstruować wiadomości prywatne – schemat pisania do konkretnego prospecta;
- Folow-up – jak wracać do danego prospecta, jeśli ten nie wykazał interakcji, albo odrzucił naszą propozycję rozmowy / kontaktu?;
- Komentarze pod postami prospectów – jak je pisać i przechodzić na komunikację 1 na 1?
- Polecenia Ciebie / Twojej firmy pod postami branżowymi – sposoby pokazywania siebie.
- Co warto robić zawsze na LinkedIn?
- Personal branding – działania w celu zbudowania mocnej marki personalnej;
- Zbierać rekomendacje od Klientów. Jak to robić skutecznie?;
- Wychodzić z inicjatywą do potencjalnych Klientów w wiadomościach prywatnych – różne konstrukcje takich wiadomości;
- Dziękować za udostępnienia swoich postów;
- Odpowiadać na komentarze, które otrzymałeś pod swoim wpisem. Odpowiadać i co dalej?;
- Odnieść się do krytycznego wpisu (jesteś wizytówką firmy, więc pokaż, że nie boicie się krytyki i potrafisz znaleźć rozwiązanie lub uzasadnić swoje / wasze stanowisko);
- Tworzyć komunikaty mające pozytywny przekaz, a jak krytykować, to merytorycznie i najlepiej w wiadomościach prywatnych.
- Jak tworzyć angażujące posty?
- Schemat tworzenia posta – co jest istotne, aby post miał duże zasięgi i pojawiły się pod nim komentarze?;
- Różnica między postem sprzedażowym, na zasięgi, a merytorycznym. Kiedy który publikować i w jakich proporcjach?;
- Udostępnianie postów firmowych? Czy warto to robić?;
- Czy zawsze należy korzystać z CTA w publikacjach, a jeśli nie, to kiedy warto to robić?;
- Po co dodawać do postu #? Jakie i ile hastagów powinno się dodawać do publikacji?;
- Jak z artykułu (nawet ze źródła zewnętrznego) zrobić kilka ciekawych postów?;
- Techniki pisania postów: Cytat; Debata; Krok po kroku; Lista; TopX; Pytanie do eksperta.