To były trzy intensywne dni, 𝐩𝐞ł𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐲 𝐢 𝐩𝐫𝐚𝐤𝐭𝐲𝐤𝐢 – od Google Analytics, targetowania reklam i doboru słów kluczowych, przez tajniki mediów społecznościowych i marketingu online, aż po analizę rynku, diagnozę potrzeb klientów i budowę skutecznego planu marketingowego.
Szkolenie podzielone było na 5 bloków tematycznych, dzięki którym nasi pracownicy zyskali 𝐧𝐨𝐰𝐞 𝐧𝐚𝐫𝐳𝐞̨𝐝𝐳𝐢𝐚, inspiracje i praktyczne rozwiązania, aby jeszcze skuteczniej wspierać przedsiębiorców w rozwoju ich firm .
To były intensywne dni pełne nauki – dziękujemy Trenerowi, 𝐌𝐚𝐫𝐜𝐢𝐧𝐨𝐰𝐢 𝐉𝐚𝐧𝐨𝐰𝐬𝐤𝐢𝐞𝐦𝐮 za wsparcie i profesjonalne przeprowadzenie nas przez zagadnienia marketingowe.