Żyjemy w czasach, w których człowiek jest tak złączony z technologią, jak chyba nigdy wcześniej. Ten związek  pociąga za sobą kolejną rzecz – każdego dnia jesteśmy atakowani lawiną informacji, a to sprawia, że musimy nauczyć się je selekcjonować, a czasem nawet pójść na krótki „odwyk”.

Taka sytuacja warunkuje również zmianę podejścia marek do marketingu. Mówienie konsumentowi, że coś jest „najlepsze” już nie zadziała. Możemy przeznaczyć duży budżet na reklamę produktu, ale jeśli nie będziemy nadawać na falach naszych odbiorców, to nic z tego nie będzie.

 

Dlatego Izba Gospodarcza Północnej Wielkopolski wczytała się w potrzeby swoich zrzeszonych firm i ich pracowników i proponuje Państwu niepowtarzalne szkolenie,  

 

H2H (human to human) marketing. Jak promować się i sprzedawać w czasach portfela generacji Z.

 

Specjalnie dla Państwa poprowadzi je Wacław Wykrytowicz Trener Digital Marketingu i Dyrektor Rozwoju Biznesu Grupy AdNext,

w dniu 25 października br. w budynku Inwest Parku, przy ul. Dąbrowskiego 8 w Sali zielonej o godz. 13:30.

Liczba miejsc ograniczona, liczy się kolejność przesłanych zgłoszeń.